tentang “itu”

“nah kui fik.. dadekno pelajaran kui.. ora gur siji ning donya iki .”

aku bengong *sok gak tau apa yg mereka bicarakan* ,“he?? opo to bi??”

“jodo , nduk ..” aku seketika terbahak denger budhe ku bilang kaya gitu. *sambil nutupin muka* (//.\\)

“haha, hubungane sama aku apa lhooo?? jik suwe lah bii ..” jawabku sambil prengas prenges.

nek seneng karo uwong kui ojo tenanan senenge. ben yen loro ati yo ora loro tenan. koyo ngono kui gur dolanan. ojo digowo ati. wong yo rung genah jodone. ora gur siji lah ning donya iki. yen loro kok iso keloro loronen ngono kui kan ra apik nggo kesehatan to.” jelas abiku panjang-lebar-tinggi. –a

okesip. ngerti lah aku sekarang masalahnya. jadi awalnya kami, eh salah, mereka (abi+bude) lagi ngomongin seseorang yang sakit ati sama “seseorang” sampe dia itu drop dan sakit berkepanjangan serta membenci orang2 di sekitarnya yang ada hubungannya dengan “seseorang” itu. parah dah pokoknya. *lah kan gue ga gitu2 juga kalik*eh

intinya sih, abiku mau ngasih tau? apa kode sesuatu? apa pernah tau sesuatu tentangku? *eeeiits dilarang kepooo* :p

#sori banget gan, buat ente2 yang gatau basa jawa :p tranletin aja sndiri apa yg diomongin abi -ku .hahahahay 😀 V

*ruang tamu rumah budhe, 15 Oktober 2012, 06.30 am *

4 thoughts on “tentang “itu”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s